Koulutukset & Puheenvuorot

Ideoita, inspiraatiota ja tietoa varmasti konkreettisessa paketissa.

Sisältöesimerkkejä

Teoista sanoiksi
– inspiraatiota vastuullisuusmarkkinointiin

  • Ajankohtaiset vastuullisuusfaktat pähkinänkuoressa
  • Miksi tämä aihe nousee ja miksi juuri nyt
  • Lainsäädäntö selkokielisesti – milloin ja miten tämä koskee sinun yritystäsi
  • Älä kompastu vääriin väittämiin
  • Mitä voit ja mitä et voi sanoa vastuullisuuden nimissä?
  • Miten viestiä vastuullisuusteoista
  • Konkreettisia keissejä meiltä ja maailmalta

 

Kesto: 1,5 – 2 h

Teoriasta käytäntöön
– markkinoijan vastuullisuustyökalupakki

  • Ajankohtaiset vastuullisuusfaktat pähkinänkuoressa
  • Älä kompastu vääriin väittämiin – mitä voit sanoa vastuullisuuden nimissä
  • Teoista sanoiksi – miten viestiä vastuullisuusteoista
  • Kohderyhmäymmärryksen rakentaminen
  • Työkalu: Vastuullisuustekojen liikennevalot -työkalu
  • Työkalu: Olennaisten vastuullisuusteemojen tunnistaminen
  • Työkalu: Ydinviestin muotoilu
  • Harjoitustyö

 

Kesto: 2,5 – 3 h

Pakosta potentiaaliksi
– käytännön vastuullisuusasiaa johtajille

  • Ajankohtaiset vastuullisuusfaktat pähkinänkuoressa
  • Mitä liiketoimintahyötyä vastuullisuuden edistämisestä on – konkreettisia esimerkkejä
  • Kohderyhmäymmärryksen rakentaminen
  • Työkalu: Olennaisten vastuullisuusteemojen tunnistaminen
  • Työkalu: Vastuullisuusteemojen priorisointi 
  • Käytännön esimerkit

 

Kesto: 1,5–2 h

Kiinnostaisiko koekoulutus?

Jos haluat testata meidän tyylin ja puheenparren, kannattaa suunnata katsomaan webinaaritallenteita tai kuuntelemaan podcastia. Ehkä niistä löytyisi myös ideoita oman koulutuksen räätälöintiin!

 

HUOM! Meidän räätälöidyissä koulutuksissa on tyytyväisyystakuu. Jollet ole tyytyväinen, emme lähetä laskua.

Muut palvelumme

Strategia & Johtaminen

Yritysvastuun ja kestävän liiketoiminnan strategiset menestystekijät kiertyvät nykytilan hahmottamisen ja tahtotilan kirjaamisen ympärille. 

Autamme pohjan rakentamisessa ja suunnitelmien luomisessa mm. erilaisten analyysien avulla, kartoittamalla sidosryhmien tarpeita ja rakentamalla vastuullisuusohjelmia – unohtamatta tukea muutosjohtamisessa. 

Markkinointi & Viestintä

Kun olennaiset vastuullisuusteemat ja -teot on hahmotettu, on aika tehdä teoista sanoja – ja varmistaa kilpailukyky myös jatkossa.

Yhteistyökumppanit ja asiakkaat arvioivat jatkuvasti tarkemmin sitä, miten yritys viestii hyvistä teoista ja kestävästä kehityksestä. Tehokas ja vaikuttava markkinointiviestintä varmistaa huomatuksi tulemisen.

Olisiko jo aika tehdä paremmin?

Juuri nyt on aika toimia. Kun tavoitteenasi on tehdä bisnestä kestävämmin, innostaa henkilöstä vastuullisuuteen tai viestiä hyvistä teoista, meiltä löytyy apu. 

Learn how we helped 100 top brands gain success