Vastuullisuus näkyväksi

Kustannustehokas sisältöpaketti pk-yrityksille vastuullisuudesta viestimiseen.

Tehdäänkö teillä vastuullisuustekoja, mutta siitä viestiminen unohtuu?

Pk-yrityksen vastuullisuustyö jää usein näkymättömäksi – vaikka tekoja olisi paljonkin. Tämä kevyt sisältökonsepti auttaa tekemään vastuullisuudestanne näkyvää, ymmärrettävää ja uskottavaa.

Saatte käyttöönne valmiin tekstisisällön, joka pohjautuu yrityksenne omiin tekoihin ja faktoihin. Sen avulla voitte:

  • kertoa vastuullisuudestanne asiakkaille, työntekijöille ja sidosryhmille selkeästi
  • erottautua kilpailijoista ja vahvistaa brändiä
  • hyödyntää sisältöä eri kanavissa myynnistä ja markkinoinnista rekrytointiin.

Kokonaisuus on suunniteltu niin, että se vie teiltä vähän aikaa mutta antaa paljon hyötyä – teemme taustatyön puolestanne ja varmistamme, että sisältö istuu yrityksenne liiketoimintaan ja olennaisiin vastuullisuustekoihin.

 

Yhteistyö sisältää:

  • Starttipalaveri (1h), jossa tarkennetaan projektin sisältö, aikataulu ja vastuuhenkilöt sekä sovitaan etenemisestä
  • Ennakkokysely lomakkeella teoista, jota voi jakaa organisaatiolle laajemminkin ja joka toimii haastattelun pohjamateriaalina
  • Haastattelu (1,5 tuntia), jonka avulla tarkennetaan tekoja ja saadaan riittävä ymmärrys sisällön luomiseksi
  • Sovitun tekstisisällön tuottaminen
  • Sisällön läpikäynti, muokkaukset ja hyväksyntä

Lopputuotoksena on yhdessä sovittu tekstisisältö yrityksen vastuullisuustyöstä, joka perustuu yrityksen tekoihin ja faktoihin. Varmistamme sen, että sisällössä otetaan huomioon yrityksen liiketoiminnan olennaisuudet.

Lopullinen sisältö voi olla esimerkiksi Vastuullisuus-sivu verkkosivuillenne, muutama sivu myyntimateriaaliinne tai liitemateriaali kilpailutuksiin – sovitaan tämä teidän tarpeenne mukaan!

Tarvittaessa ehdotamme tai teemme myös visuaaliset elementit tukemaan viestiä, sovitaan tästä erikseen.

Hinta nyt 1990 € (norm. 2590 €)

Asiantuntijatiimimme käytössäsi

Suvi Johansson

Perustaja & kestävän liiketoiminnan asiantuntija

Suvi on markkinoinnin, kasvun ja muutosjohtamisen ammattilainen 20 vuoden kokemuksella. Hän on työskennellyt sekä B2C- että B2B-markkinoinnin parissa Tuloksella ja Differolla. Parhaillaan hän toimii Hopkinsin hallituksessa.

Sydäntä lähellä hänellä ovat isojen yritysten vastuullisuusmarkkinoinnin asiakaslähtöiset strategiat ja suunnitelmat, muutosjohtaminen vastuullisuuteen sekä pk-yritysten johdon ja hallituksen herättely vastuullisuustielle.

Työn alla hänellä on kestävän kehityksen ja vastuullisuuden opinnot Jyväskylän avoimessa yliopistossa. Suvi puhuu erityisesti muutoksesta kohti vastuullisuutta sekä sen vaikutuksesta liiketoiminnan tuloksellisuuteen

Suvin yhteystiedot
suvi.johansson@bettera.fi
p. +358 40 594 0517

Marika Siniaalto

Perustaja & kestävän liiketoiminnan asiantuntija

Marika on markkinoinnin ammattilainen yli 20 vuoden kokemuksella. Hän on perustanut ja kasvattanut markkinointitoimisto Grapevinen ja on edelleen sen aktiivinen omistaja. Marika vaikuttaa myös koko alan tulevaisuuteen markkinointiliitto MARKin hallituksen puheenjohtajana.

Markkinoinnissa hänen erityisosaamisalueitansa ovat strategiat, suunnitelmat, digitaalisuus, sisällöt, some ja jalkautukset erityisesti B2C-brändien näkökulmasta.

Marika on vastuullisen markkinoinnin asiantuntija ja hän on suorittanut Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaatin. Hän puhuu erityisesti teemoista vastuullisuususkottavuus ja rehellisyys.

Marikan yhteystiedot
marika.siniaalto@bettera.fi
p. +358 45 674 4768

Olisiko jo aika tehdä paremmin?

Juuri nyt on aika toimia. Kun tavoitteenasi on tehdä bisnestä kestävämmin, innostaa henkilöstä vastuullisuuteen tai viestiä hyvistä teoista, meiltä löytyy apu. 

Learn how we helped 100 top brands gain success