Huomaathan, että osassa materiaaleista nimemme on vielä Susta Partners -muodossa. Bettera-nimi on otettu käyttöön 1.11.2024 ja tätä ennen olemme toimineet Susta Partners -nimellä.
Miten vastuullisuusteema näkyy markkinoijan arjessa?
Kyselyn tavoitteet:
Pääset lataamaan kyselyn tulokset täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi materiaali aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi.
Hei markkinoija! Nappaa talteen ne olennaisimmat tiedot, joita vastuullisuudesta tarvitset.
Tämä käsikirja sisältää seuraavat osat:
Pääset lataamaan tämän kattavan mutta kompaktin käsikirjan täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi käsikirja aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi.
Mukavia lukuhetkiä!
Juuri nyt on aika toimia. Kun tavoitteenasi on tehdä bisnestä kestävämmin, innostaa henkilöstä vastuullisuuteen tai viestiä hyvistä teoista, meiltä löytyy apu.
Jos et vielä ole tilannut uutiskirjettämme, niin nyt on sen aika. Lupaamme, että…