Ladattavat materiaalit

Huomaathan, että osassa materiaaleista nimemme on vielä Susta Partners -muodossa. Bettera-nimi on otettu käyttöön 1.11.2024 ja tätä ennen olemme toimineet Susta Partners -nimellä.

Vastuullisuuden kipupisteet – toimialakyselyn tulokset

Miten vastuullisuusteema näkyy markkinoijan arjessa?

Kyselyn tavoitteet:

  • Ymmärtää paremmin, millaisia arjen haasteita ja / tai kipupisteitä vastuullisuusteema aiheuttaa markkinoijille ja johtajille.
  • Pyrkiä selvittämään, millaista apua tarvitaan vastuullisuusasioista viestimisessä tarvitaan.
  • Pyrkiä saamaan kuva siitä, mikä estää edistämästä asiaa.
  • Kartoittaa vastuita, motivaatiota, asenteita, osaamista, ymmärrystä ja käytännön etenemisen esteitä.

Pääset lataamaan kyselyn tulokset täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi materiaali aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi. 

Vastuullisuuden käsikirja markkinoinnin asiantuntijalle

Hei markkinoija! Nappaa talteen ne olennaisimmat tiedot, joita vastuullisuudesta tarvitset. 

Tämä käsikirja sisältää seuraavat osat: 

  • Vastuullisuus pähkinänkuoressa
  • Olennaisten vastuullisuusteemojen valinta 
  • Vastuullisuususkottavuus
  • Markkinoijat muutosagentteina – miten saada johto ja koko organisaatio mukaan?
 

Pääset lataamaan tämän kattavan mutta kompaktin käsikirjan täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeen lähetettyäsi käsikirja aukeaa selainikkunaan ja voit ladata sen siitä koneellesi. 

Mukavia lukuhetkiä!

Olisiko jo aika tehdä paremmin?

Juuri nyt on aika toimia. Kun tavoitteenasi on tehdä bisnestä kestävämmin, innostaa henkilöstä vastuullisuuteen tai viestiä hyvistä teoista, meiltä löytyy apu. 

Learn how we helped 100 top brands gain success