Webinaaritallenteet

Huomaathan, että osassa materiaaleista nimemme on vielä Susta Partners -muodossa. Bettera-nimi on otettu käyttöön 1.11.2024 ja tätä ennen olemme toimineet Susta Partners -nimellä.

Vastuullisuusviestien muotoilu – tehoaamu 25.10.​

WEBINAARIN KUVAUS

Vastuullisuusviestien muotoilun lyhyt oppimäärä

Jo matka on viesti vastuullisuusmarkkinoinnissa! Tuntuuko haastavalta viestiä vastuullisuusteoista, kun niissä ei oikein koskaan olla valmiita? On vaikeaa valita kaikista viesteistä sitä, mistä kannattaisi puhua eniten? Kaipaat ehkä työkaluja avainviestien muotoiluun ja olennaisen löytämiseen? Tämä webinaari on juuri sinulle.

Lupaamme puhua ilman jargonia ja keskittyä konkretiaan. Meille saa aina esittää kysymyksiä ennen, aikana ja webinaarin jälkeen.

KENELLE?

Yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

TALLENNE

Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä

Työkalu pk-yrityksille vastuullisuusviidakkoon – tehoaamu 13.9.2024

WEBINAARIN KUVAUS

Vastuullisuusviestien muotoilun lyhyt oppimäärä

Jo matka on viesti vastuullisuusmarkkinoinnissa! Tuntuuko haastavalta viestiä vastuullisuusteoista, kun niissä ei oikein koskaan olla valmiita? On vaikeaa valita kaikista viesteistä sitä, mistä kannattaisi puhua eniten? Kaipaat ehkä työkaluja avainviestien muotoiluun ja olennaisen löytämiseen? Tämä webinaari on juuri sinulle.

Lupaamme puhua ilman jargonia ja keskittyä konkretiaan. Meille saa aina esittää kysymyksiä ennen, aikana ja webinaarin jälkeen.

KENELLE?

Yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

TALLENNE

Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä

Vastuullisuusmarkkinoinnin ABC – tehoaamu 23.8.2024

WEBINAARIN KUVAUS

Tuntuuko vastuullisuusmarkkinointiin ryhtyminen hankalalta? Viestittäviä vastuullisuustekoja on liikaa? Tai sitten niitä ei ehkä ollenkaan, vaan niitä tullaan kysymään markkinoinnilta? Tämä webinaari käsittelee sitä, miten pääset liikkeelle vastuullisuusmarkkinoinnin kanssa sekä sitä, mitä markkinoijan ja viestijän tulisi vastuullisuustematiikasta tällä hetkellä hallita.

KENELLE?

Yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

TALLENNE

Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä

Faktapohjainen vastuullisuusmarkkinointi -tehoaamu 17.5.2024​

WEBINAARIN KUVAUS

Miten huolehdit siitä, että vastuullisuusviestisi ja -väittämäsi on sekä uskottava että resonoiva? Miten saat helposti mittaroitua vastuullisuusdataa? Jääkö vastuullisuusviestisi raportin tasolle?

Vastuullisuusmarkkinointitoimisto Susta Partnersin ja digitaalisen hiilijalanjälkilaskuriin erikoistuneen Biocoden yhdessä järjestämä tehoaamum joka sisältää ajankohtaista tietoa siitä, miten laskenta tehdään helposti sekä miten työkalun avulla tuotettujen lukujen perusteella saadaan muotoiltua vaikuttavat vastuullisuusviestit.

KENELLE?

Yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

TALLENNE

Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä

B2B & vastuullisuusmarkkinointi -tehoaamu 15.3.2024

WEBINAARIN KUVAUS

Viesti vastuullisuudesta vaikuttavasti B2B-liiketoiminnassa

Miten tunnistat ne olennaiset vastuullisuusteemat B2B-liiketoiminnassa? Miten muodostat mielenkiintoiset ja vaikuttavat viestit? Miten huomioit direktiivit ja lait muotoillessasi vastuullisuusväittämiä?

Lupaamme puhua ilman jargonia ja keskittyä konkretiaan. Meille saa myös esittää kysymyksiä webinaarin aikana sekä toki sen jälkeen.

KENELLE?

B2B yritysten markkinointitiimeille ja markkinointipäättäjille, viestintätiimeille ja viestintäpäättäjille, vastuullisuudesta vastaaville henkilöille, vastuullisuuden edistämisestä yrityksessään kiinnostuneille.

TALLENNE

Webinaarin tallenteen pääset katsomaan täällä

Olisiko jo aika tehdä paremmin?

Juuri nyt on aika toimia. Kun tavoitteenasi on tehdä bisnestä kestävämmin, innostaa henkilöstä vastuullisuuteen tai viestiä hyvistä teoista, meiltä löytyy apu. 

Learn how we helped 100 top brands gain success