Teoista Sanoiksi
Tarinoita yritysvastuusta, kestävästä liiketoiminnasta ja näiden sanoittamisesta
Datan voima muutoksen vahvistajana GE Healthcarella – terveydenhoitoalan valtava potentiaali kestävässä kehityksessä
Harva tietää tätä, mutta terveydenhuollon ala tuottaa lähes viisi prosenttia maailman kasvihuonekaasupäästöistä. Siksi tässä on paljon tekemistä, mutta myös valtavasti mahdollisuuksia.
Näin valitset olennaiset vastuullisuusteemat
Vastuullisuus koostuu teoista, ja vastuullisuusmarkkinointi nojaa aina todellisiin tekoihin. Tätä ei voi liikaa korostaa. Jos tekoja ei ole tai ne
Rohkeus palkitaan: Näin brändit voittavat viestimällä vastuullisuudesta
Herätyskello soi! On vastuullisuusmarkkinoinnin aika. Älä paina torkkunappia, sillä viimeistään sitten olet jo myöhässä. Tiedetään kyllä: olet kuullut sanan ”vastuullisuus” jo niin monta kertaa, että se alkaa kuulostaa siltä, kuin vanha tuttu virsi ”syö kasviksia” jokaisella aterialla. Mutta älä huoli, emme aio tarjoilla sitä samaa vanhaa salaattia.
Vastuullisuus jalkapalloseuran strategian ytimessä
Teoista sanoiksi -juttusarjaamme haastattelin tällä kertaa Matti Poikajärveä, Rovaniemen Palloseuran johtokunnan puheenjohtajaa.
Kun kannattavuus kohtaa vastuullisuuden
Vastuullinen liiketoiminta tai ehkä vielä oikeammin yritysten vastuullisuusteot nähdään liian usein vain lakisääteisenä velvollisuutena tai PR-toimena, mutta todellisuudessa kokonaisuus on paljon enemmän kuin osiensa summa – se on mahdollisuus positiiviseen tulosvaikutukseen.
Mikä viherpesudirektiivi Green Claims on ja mitä se tarkoittaa yrityksille?
Ympäristöväittämien kirjo on laaja, ja niitä suitsimaan on tulossa kuluttajansuojadirektiivi ja ns. viherpesudirektiivi Green Claims. Lue mitä nämä tarkoittavat yritysten markkinoinnille.