Miten vastuullisuustyö näkyy viivan alla? – CASE-WEBINAARI 7.11.2025
Webinaarin sisältö
Miten luoda kestävyydellä kannattavuutta?
Vastuullisuus mielletään yhä usein kulueräksi tai imagotyöksi – vaikka todellisuudessa se on yhä useammalle yritykselle kasvun, kustannustehokkuuden ja kilpailukyvyn moottori. Mutta miten tämä tapahtuu käytännössä?
Tässä webinaarissa pureudumme suomalaisten ja kansainvälisten yritysten konkreettisiin esimerkkeihin siitä, miten järjestelmällinen vastuullisuustyö ja kestävyyteen investoiminen on tuonut tuloksia: uusia innovaatioita, kasvavaa liikevaihtoa, sitoutuneempaa henkilöstöä, pienempiä kuluja ja parempaa toimitusvarmuutta. Käymme läpi, mitä eri yritykset ovat tehneet ja miksi nämä ratkaisut ovat toimineet – ja mitä muut voivat niistä oppia.
Unohdamme jargonin ja lähestymme aihetta liiketoiminnan ja kilpailukyvyn näkökulmasta. Tavoitteena on vakuuttaa nekin kuulijat, jotka vielä epäilevät vastuullisuuden hyötyjä – konkreettisilla tuloksilla.
Ilmoittaudu mukaan Betteran järjestämään maksuttomaan webinaariin ja näe, miksi vastuullisuus kannattaa.
KENELLE?
Yritysjohdolle: erityisesti liiketoiminnan kehittäjille, vastuullisuudesta vastaaville, viestinnän ja strategiatyön tekijöille sekä kaikille, jotka etsivät keinoja rakentaa kilpailukykyistä ja kestävää liiketoimintaa.
MILLOIN?
perjantaina 7.11.2025 klo 9.00–10.00
HINTA?
Tämä webinaari on maksuton.
WEBINAARIN AIHEET
Miten vastuullisuus voi kasvattaa liiketoimintaa?
Miten kestävä kehitys näkyy innovaationa, tehokkuutena ja sitoutumisena?
Case-esimerkit Suomesta ja maailmalta:
– Uusiutuvat tuotteet ja palvelut kasvun ajureina
– Kustannussäästöjä kiertotalouden ja energiatehokkuuden kautta
– Henkilöstön sitouttaminen vastuullisuustyöhön
– Resilienssin vahvistaminen toimitusketjuissa ja rahoituksessaMitä oppeja eri toimialoilta voidaan soveltaa laajemmin?
Webinaarin asiantuntijat

Marika Siniaalto, Bettera
Kestävän liiketoiminnan, yritysvastuun ja vastuullisuusmarkkinoinnin asiantuntija

Suvi Johansson, Bettera
Kestävän liiketoiminnan, yritysvastuun ja vastuullisuusmarkkinoinnin asiantuntija